Vi klär granen

Åhhh....detta är ju så kul.....
Granen tar Maria alltid i besittning......inget tingel tangel och hemmagjorda saker i den inte.....ungarna brukar faktiskt reta mig innan jul och säga att de ska göra massa saker i skolan som vi ska hänga i granen......uuuäääkkkk!!!!  Jag får panik!!!!
I alla år så hänger ungarna kulor i den och det e så mysigt med julmusik, glögg och mysiga dofter. När ungarna sen somnat smyger odörskan sakta till granen och klär om den så att kulorna hänger fint...haha...det e faktiskt alldeles sant!!!!
Granen ska liksom vara enhetlig med fina kulor och så.....Hahahaha....
Fast i år var det okej att hänga en smällkaramell....hmmmm....på baksidan...:-)



En lite mindre "svart" gran handlade jag under protester i år....



Amanda kämpar med den tunna tråden som ska vara i de nya kulorna....



Meija kämpar med kulorna i granen....mamma flyttar "inte" på dem sen....

Okej....jag e hemsk.....

Det var tomt när inte Mickan var med i år....Jullan ville inte...datorn var roligare i år.

Då var det dags för nästa inlägg....
Ses där....

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0