Vi bakar julgodis

Det bästa godiset på julen är våra mozartkulor.....de är fantastiska.....vi brukar även ge bort till Amands och Julias mamma med sambo varje år. Jag tror de har fått det i närmare 10 år. Bortsätt när vi var separerade....
När jag var och hämtade barnen på julafton så hade Julia inte fått med sig godiset så jag tog med mig det när jag kom istället. Då säger Anita ( mormor ): "Åh...äntligen kommer mozartkulorna...jag trodde inte vi skulle få några i år...de är ju såååå goda. "
Det är kul att höra att de är uppskattade!!!


Vi rullar in nougaten.



De ska doppas i choklad oxå.



Så här fina blev dem.......


Då var godiset gjort......

Göttgöttigöttgött......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0