En dag ute hos Mikael och petra!!

Vilken mysig dag vi haft idag. Vi sov länge...käkade frukost i lugn och ro och sedan åkte vi ut till Mikael och Petra och hundarna. Elvis har gnällt efter dem sedan i fredags...haha!!! Jag råkade nämna deras namn och då fick jag igång honom rejält....han gnällde och ylade...sprang till dörren och trodde vi skulle åka. Sen har jag retat honom lite oxå.....
Men ida så åkte vi ut och Elvis vsr överlycklig. Vi tog på oss rejält med kläder och så drog vi till skogs!!!!
Med ryggsäck med korv och kassar med ved...hundar som sprang och busa så gick vi en promenad....stannade sen och gjorde upp eld!!!


Vi letade lite pinnar vi kunde ha som grillpinnar....Petra dissade mina pinnar totalt...hehe!! Men nu har jag lärt mig hur det ska va....
Det va gött med korv o bröd sen.....
När det började mörkna blev det riktigt kyligt.....tårna blev iskalla!!!
Efter korv slängde Mikael ut korvregn till hundarna....gud vad de sökte korv. Speciellt vår Elvis.....han stirrar ju till det men han älskar att söka.
Lite bilder och......


Meija berättar en dröm......


Hugriga tjejer....


Mikael ser till att INTE frysa...


Peter smyger bland granarna...hehe!!



Varm choklad efter e inte dumt


Elvis hittade en övervåning...och där oxå katten....spännande!!!


Nu ska jag kolla på en film.....ha et gött!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0