Min bästa vän...soffan...:-)

Fy, vad veckorna går fort...nu sitter man här igen och det e helg. Inte för att jag klagar men tänk...snart e jag ju jättegammal om det ska gå så håra sketafort...:-)

Igår var det Let`s dance myskväll....jag och Meija kryper upp i soffan med godis och Cola...Elvis står jämte och bara glor....man kan ju tappa något och då gäller det ju för honom att vara snabb..hehe!!
Peter och Mickan roade sig men att spela poker online....det e ju deras nöje.
Jag somnade som ett fågelbo i soffan som jag gör varje fredag...eller var det varje dag...:-) äh, jag minns inte riktigt...haha!!!

Idag har vi tagit det lugnt på morgonen och sen gav vi oss av till A6. Peter köpte ett par tröjor, jag köpte trosor till Mickan + att jag sprang på en sån sketasnygg tröja jag velat ha länge. Den kostade 400 från början. Så var det halva priset....men när jag kom fram till kassan var det halva reapriset så jag gav 100 spänn för den....åhhhh, vad nöjd jag blir då.
Meija fick Peter att betala en liten kalender som hon ville ha....
Sen hittade vi en stor duk som vi letat efter till matsalsbordet. I och med att det är så slitet så e det skitsnyggt att ha en duk....eh, jag tar ett kort förrästen..:-)


Snyggt va?? Ska nog klä om stolsdynorna oxå...svarta.




Vi har varit och bowlat i dag oxå. Meija e för jävlig asså. Hon slog Mickan med tio poäng i första omgången men sen gick storasyrran om. Jag fick sluta spela för jag får så jävla ont i kroppen. Jag har liksom ingen kraft och sen vrider jag mig när jag slänger iväg klotet så min höft tar ju stryk.....ja ja...ungarna tyckte det var kul...det inkluderar Pääääter....
Ikväll blir det nog körslaget och mys i soffan......mmmm...det känns liksom bekant. Tror jag gjort det innan....

Syrran...vi syns på allahjärtans dag....gud va kul...då e det fest.
Ni bor väl här????? Om det inte är fullbelagt här..det får jag la kolla upp!!
Längtar tills dess!!!

Vi hörs och syns!!

Pöss

                      

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vaddå syns på Alla Hjärtans Dag???

E de då Mamma o Tony har sin fest? Då kan vi INTE komma så då behöver du inte undra om de e fullbelagt...Patrik e ledig veckan som e den fjortonde men kan ju behöva åka o jobba redan på söndagen, så då kan ni räkna bort oss...

pöss

2009-01-17 @ 22:36:49
URL: http://kirrimitzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0