Nu e julen väck....

De är stora barnen nu när de kommer och hälsar på och käkar lite god mat på fredagen.....man hinner liksom inte med längre......
Egentligen har Amanda inte flyttat än men det känns lite så ändå....hon har blivit så vuxen....men är ändå så liten ibland!!!
De har ju kompisar på middag ibland och de tvättar och städar----det e så gulligt!!!
Fast de sov över hos oss idag och det uppskattar vi så mycket när de gör det.

Vi gjorde lite kyckling enchiladas igår kväll...mumma...sen var Peter och jag så trötta som vanligt på fredagen så vi somna i soffan...Fast vi hann ju kolla på Let`s dance.
Det är ju så jävla kul att kolla på....Meija och jag sitter och har våra favoriter och har så mysigt tillsammans!!!
Usch....nu saknar jag Mickan bara för det!!! Hon kommer på tisdag kväll....det ska bli sååååå skönt när hon kommer hem!!! Hon är säkert vrååålbrun...en månad i Thailand så blir man nog det!!
Jag har faktiskt inte skrivit så mycket om min saknad av Mickan för då tänker jag bara mer på det och då blir det bara jobbigt. Nu pratar vi inte mer om det inte..."snyft"

Här kommer lite kort:


Julia e så vacker........lilla gumman!!



Ungdomarna hälsar på.....



De är inte som andra....hehe!!!



Undra vad de fått det ifrån.....har ingen som helst aning......



Vad har vi gjort idag då??
Eh,,,vi svängde förbi en loppis....mitt favoritställe...hehe!!
Jag fynda en så cool tavla som jag bara var tvungen att köpa...45 spänn....vilket fynd!!


Visst är det häftig!!!!????

Den satte jag jämte bonaden jag sytt....PERFEKT!!!! Och ja....det var peters ide att den skulle hänga där.....haha!!!

På eftermiddagen så har jag städat undan julen....har faktiskt inte orkat göra det innan fast jag sagt det...hua....får man ont i ryggen sen....eh,,,,svar: stort JA!!!!!
Men det är skönt när det e gjort...jag får alltid lite inspiration ( kan va felstavat...ser ut så...men ja vet inte ) och så.....satte upp lite kort över öppna spisen oxå....fast korten på Amanda och Julia e inte uppe än. Julia tog inga kort i år och Amanda har glömt att ta med sitt. Får ta eget kort på Jullan.......


Å brasan brinner så gött!!!!!!!!


HV 71 spelar ju idag osså....Peter han sitter som klistrad...än så länge leder HV med 1-0....BJAAA HV!!!!


Heja HV 71....!!!!! Älskar dig Peter!!!!!!


Nu tjatar Meija att få skriva på sin blogg så jag säger bye bye och ses annana......

Kjam

               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0