Pepparkaksbaket

Japp......man måste ju baka peppisar ...helt klart.....tyvärr hade vi ju inte pakplåtspapper så vi smörade plåtarna istället.....men....eh, det var inte bja kan jag säga.....pepparkakorna blev inte hela alls!!!!
Jag tror inte ens att vi ätit en enda av de smulor som blev....men bakat har vi ju gjort och det förhöjer ju liksom själva julstämningen....det måste man bara ha....och det luktar ju såååååå gott!!!
Johanna kom oxå och baka lite......Julia var med ho med. Hon tyckte det var skitkul....men det kan man absolut inte låttsas om....man måste var cool....typ, hela tiden.....

Nu funkar det ju inte att lägga in bilder ......det var la fasiken oxå...fasiken får man säga...eller hur Frida????
Jag får prova lite senare...
Jaha...nu e det senare...och Goran säger...det fonkar!!!!


Meija och "lillsyrran" har lite julstämning



Dax att göra en julhäst...



Lite kuligt är det allt.....



En faslig blandning....hästar, elefanter, en måne och möe mer....



Oj....vad ser jag absolut inte....ser jag inte........



Vad e detta då?????



Jamen, de blev ju ganska fina.....tills vi tog bort dem från plåten...hehe!!!

Detta var julabaket då ja......då ska vi klä granen osså...kolla nästa inlägg!!

Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0