....Mickan e hemma......!!!!!! :-)

Åh......det e så underbart att ha henne hemma.
Igår var jag och Mickan hos mormor en sväng. Mickan hade en present till henne och så saknade de varann så innerligt....*sött*
Mamma hade rensat sin garderob oxå så det blev lite kläder till både mig och mickis.

Mickan och jag har haft djupa samtal om hennes pappa oxå...om hur han beter sig ibland. Det gör så ont i mig att veta att hon har varit så ledsen vissa dagar i Thailand. Hon är så vuxen på det sättet Mickan. Hon kan liksom förklara på ett bra och konkret sätt och för varje gång det händer saker så drar hon sig undan från honom mer och mer.....
Jag tänker inte försvara honom mer.....jag kan inte ljuga för henne så igår berättade jag varför Vojkan var frånvarande under hennes första år och varför allt har varit som det varit....Hon var inte förvånad!!!
Jag och Mickan kom varandra ännu närmare igår....hon är så underbar och jag älskar henne så jävlans mycket....:-)

JAG LÄGGER IN LITE BILDER FRÅN THAILAND SÅ DU KAN SE SYRRAN....:-)


Mickan och Chakke på fisketur....



En ödla bodde i tädet utanför deras bungalow...



Koh samui.....



En fruktförsäljare som de alltid köpte frukt av på stranden....



Världens största klubba....



På flygplanet....



Mammas flicka...hehe!!!


Ja...det var ju lite bilder....det e ju inte som en annan hade gjort....tagit tusentals kort om man varit en månad i Thailand.....det var ju inte mycket bilder på stränderna och det vackra...:-)
Nähe, nu ska vi tvätta....

God bajs...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0