GOD JUL!!

För första gången så vaknade vi på morgonen och var inte stressade. Vi hade redan dukat, gjort revben och städat. Det ända vi skulle göra var att göra jansson, duscha och göra oss iordning.... HEJA!!!
Tomten hade smugit sig in på natten...han hade lagt klappar i strumpan.....Meija fick eget hårspray, en borste och hårspännen. Hon blev själaglad!!!
I år var även Rickard med oss över jul. Det är Tonys son...alltså min plastbror. Gud vad kul att han var med....han e så trevlig...Meija älskar honom.

Meija gjorde sig iordning helt själv på julafton....hon var så fin. Hon frågade om hon fick lite mascara nu när det var extra festligt...och det var ju ok. Det var en stolt  och snygg Meija som firade jul. Hon hade oxå fått den stora äran av tomten att dela ut alla julklappar nu när hon kan läsa lite......Snacka om stolt!!!


Brasan knastrade så mysigt.



Meija och Martin.



Lillsyrran e julful.



Kalle Anka är ett måste.



Meija myser med Rickard.



Amanda och Ajan.



Jag fastnade oxå på en bild.



Elvis har hittat en bra plats.


Dax att dela ut julklapparna.



Julia hade varit snäll.



Alla väntar på sin klapp.



Rickard hjälper Meija att läsa när det blir svårt.



Amanda och min mor.



En glad tjej som badar i paket.



Amanda och Ajan fick nåt oxå.



Åh...ja...jag fick sing it....



Åh....



Dax att prova att sjunga......Huuuiiiiiii!!!!!!!!!



Amanda och Ajan spelar guitar hero.....



Gabrielladockan var den bästa julklappen.....


Pust....då var julen över.......

Kjam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0