Bara lite smått och gott...

Oki doki.....mamma Maria stirrade inte alls när vi skulle packa till Thailand....hur kan man tro nåt sånt.....

......och mamma Maria la inte ner kort på hele familjen i Mickans plånbok så hon kan titta på oss när hon saknar oss.....



Det e inte lätt att bara packa ett handbagage när ungen ska vara borta i en hel månad....egentligen skulle jag vilja packa ner hela rummet...ifall....heeh!!!!


Peter tog lite kort när det var tredje advent......







....och lite bilder på Elvis kom oxå med....





E han söt eller........mattes lilla pojke......

Okej...nu börjar Peter att stressa lite...vi ska vara ute hos Mikael och Petra vid två och jag ska duscha och så innan....sen ska vi åka till Mullsjö oxå så jag kan redan nu säga att vi kommer bli sena...haha.....
Bäst att vara en duktig flicka och lyssna på Pääääter.....
Jag lägger ut fler bilder senare i kväll.....loooooooooovar då........kjam, kjam!!

Älskar dig syrran.......

PÖÖÖÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0