Äntligen helg!!

Gött med kort vecka.....

Det har varit en bra vecka på jobbet bortsett från min jobbigt ömmande kropp, rygg, fotsulor och armar...hua!!!
Det har varit jättekul att eleverna är tillbaka....jag tycker uppriktigt sagt om dessa barn så otroligt mycket!!

Jag har börjat läsa en bok "Så lyfter du fram styrkorna hos barn med ADHD" av Lara Honos....så, så superbra. Det är kul när man hittar en bok som man känner så för + att det ger kompetensutveckling oxå. Jag märkte själv på ett barn på jobbet hur vissa saker verkligen fungerar....:-)


Igår var jag och Peter och helghandlade. Meija var kvar hemma med Julia. Vi anmälde oss till det här att handla med de dära "pistolerna"...haha.....jag kommer ju inte ihåg vad det heter....
Det var ju skitkul att handla då....Peter fick inte en enda möjlighet att "skjuta" på varorna...jag var snabbt framme...hehe!!!
Oj....nu har Elvis fått ett "racerspel"....han rusar fram och tillbaka...upp i soffan och ner...ut i köket...upp i soffan...och runt matsalsbordet...hehe...han e för rolig ibland!!! En liten parantes bara!!!!
Tillbaka till ICA då....det var faktiskt smidigt att handla så. Det rekomenderar jag.

Vi hade lite mys igår efter vi handlat. Bakad potatis med god röra med keso, cremefraiche, färska champisar, rödlök, dill och kräftstjärtar.....MUMMA!!
Meija åt hon med....fast med smör till....Julia fick Billypirog.




Peter provade självutlösaren på kameran...haha!! Alla är med....



Idag blir det ju naturligtvis LET`S DANCE........
Meija och jag har väntat på att det blir någon rolig fredagsmysunderhållning......vi tittar...Peter snarkar i soffan.....
"Som vanligt" brukar jag och Meija säga då......
Massa, massa godis och cola går nog ner ikväll med......mmmmmmmm....

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra så det blir nog lite slappt ett tag så här på eftermiddagen, så får jag la plocka ...och kanske, kanske städa lite innan kvällen...hua!!!
Vi hörs i mon....

Älskar dig oxå syrran....................

Go och glad......gott med choklad.....

KJAM

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0