5/1 Klämdag

Jo tack.....de e baaaaaja bjaa........idag när jag lämnade Meija på fritids så var det inte en enda personal eller ett enda barn som hon kände igen....snacka om att det kändes lite kymigt att lämna henne. Men Meija har vuxit och mognat sen hon började skolan så hon tog det nog bättre än mamma. Men det hade inte varit så hemskt när jag hämtade henne för det hade kommit fler barn senare.

Frida och jag var och fikade på stan på fm och sen drog vi en repa på stan......Frida shoppade till det och hittade först en tröja som hon provade ....och sen när vi ringt mamma Eva för att kolla så att det var ok att köpa den så hittade hon en till.....och då provade vi den. De satt ju som smäcken båda två!!!!

                    
Det var riddag idag oxå. Meija var kanonduktig. Hon fick Quilpin...och henne ska hon rida några gånger nu. Meija red stundtals själv. När vi ridit färdigt och Meija skulle göra iordning hästen så kratsade hon hovarna själv. Hon lyfte hoven och allt...tom bakbenet...Snacka om stolt mor!!!

Det ska bli skönt med en ledig dag i morgon. Vi ska bara slappa....kanske åka skridskor på Furusjön...vi får la se...:-)

                    
Ha et bra alla....jag ska gå och hälsa på min allra bäsataste vän....eh....näst efter Peter då....haha..........................SOFFAN!!!!

Ses nanana......

Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0