4/1......-15 grader ute...Brrrrrr

Jäklans vad kallt det är idag!!
Jag var ute med Elvis vid tio och jag trodde näsan skulle frysa ihop med näshåren....kunde ju inte andas med näsan...heeja!!! Haha....

Mickan ringde från Thailand och väckte oss....hon ville att jag skulle gå ut på msn.....det e ju billigare för oss att chatta än att ringa och sms:a till varandra...det e ju svindyrt!!
Jag piggnade till snabbt. Jag får nästan gråten i halsen när jag chattar med henne...hon e sååå långt bort men känns ändå så nära. Det är tur datorerna finns. Jag saknar henne så mycket!! Hon har hemlängtan nu....fyra veckor e för mycket asså....

Jag har bytt telefon oxå....Jag visar en bild så syrran ser hur den ser ut...hehe...


Så fiiiiin så.....


Idag åkte vi ut till Mikael och Petra och hälsa på. Det e skönt för Elvis att få springa av sig med de andra hundarna.
Det var så vackert på vägerna. Jag var tvungen att stanna och ta kort..


Lilla vägen.



Vy ut mot hygget....


Fint med solen.


Här kommer lite bilder på vovarna och annat smått och gott:


Det blir full jakt med en gång....



Macho och Elvis dansar lite.



Då var det Sashas och Elvis tur att dansa...



Mikaels och Petras grannes stuga.



Brorsan i full mundering...Brrrrr va kallt!!



Mikael och Petras stuga.



Petra i fönstret.



Peter



Macho. Han är snart färdigutbildad polishund.

Han e ju så fin.



Petra och sin cola light...



Kvällsbild på stugan.



Peter var tvungen att ta kort på sin älskling........lilla BWN:n.......haha!!!!
Han säger att det e en grymmingbil..........
Fast den e himla skön att köra....

Tänk...nu har jag uppdaterat min lilla blogg och fått till en del kort....fler finns men det tar jag en annan dag....
I morgon ska jag jobba igen...jag och Frida ska bowla med Robert och Albin...det ser jag fram emot...
Ses i mon......go natt!!!

Jag älskar dig syrran.....

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0