4 januari 2009 + Mickans jul

...antar att jag måste bli bättre på detta.....tittar man på det jag skrev sist så var det väldigt långt till den kvällen...haha!!!!!

Har precis pratat med min älskade syster....det e som hon säger. Bloggen e ju faktiskt skapad just för att syrran ska kunna gå in och kika på våran vardag här nere.....hmmmm....antar att det e skämsläge nu då...:-(
MEN...om sagt så e det aldrig, never, nånsin försent att bööööja igen.....:-)

Sååå...vad har hänt sen sist????  Eh...väldigt mycket...jag tror jag gör så här att jag lägger ut fasligt massa kort och sen så skriver jag lite om dem....
Då kör vi.....
Först kommer lite kort från mitt jobb.....jag och Johan fick ett litet frispel och bad Linda ta kort.....vi skulle få våra näsborrar att se stora ut...hehe!!!





Gud...vad fula vi är......Johan lyckas inte såååå bra...haha!!!


Mickan åkte ju till Thailand den 14/12-09 så vi firade jul med henne innan hon åkte....så här såg det ut...



Mickan var nöjd med klapparna....digitalkamera och cirkus 2000 kronor......

   Meija hade lockat håret............gud...vilken söööt unge ja har....:-)


.....eh.....Julia e söt på sitt sätt...haha!!!!


Kira och Elvis tycker livet e helt okej.....


Bäst att gossa lite nu...det dröjer ett tag till nästa gång....

Så såg den lilla julen ut.....Mickan var saknad på den riktiga julen sen....."snyft"
Jag lägger ut denna först så jag kan lägga in rätt rubrker och så....ses snart....eh...då menar jag det.....pöss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0