12/1.....då var det måndag igen...

Oj så trött man e efter jobbet!!!!
Mickan ringde och väckte mig fem i sex på morgonen från Kina....*suck*....det var så kul att höra ifrån henne men kanske inte så tidigt på morgonen.....och så ber hon om pengar oxå.....*suck*....:-)
Jag e ju så hemskans beroende av min sömn och jag måste bara få sova tills klockan ringer och jag snozzat x antal gånger....sån e jag ja....:-)
Hon kommer hem i morgon ....äntligen...gud vad jag saknat henne. Injica och Stefan åker och hämtar dem i Skövde kl.21 i mon...sen hämtar jag Mickan i Bankeryd.
Ja e så gla....

                     
Hon får vara ledig ett par dagar för hon kommer bli astrött efter resan eftersom det har med tidskillnaden att göra.

Meija och jag har varit i stallet idag. Hon fick "Gemet".....han var så snäll men lite för stor och stark för Meija. Hon var väldigt osäker denna gång....och så skulle de hoppa.....Meija var jätte negativ...men det berodde ju på att hon var nervös!!!
Jag pratade med Angeliqa, hennes ridlärare, i dag och sa att hon nog behöver rida nån mindre häst. Bara tills hon får upp självförtroendet igen....så hon känner att hon klarar av det. Om hon får känna sig riktigt duktig några gånger så släpper det och modet kommer igen...:-)...Det var absolut inga problem...tvärtom så blev hon glad att jag berättade om Meija...så hon vet.
Det kändes skönt!!

Nu ska jag dra ut Meija ur duschen och sen orkar jag inte mer ida....trött!!!

Tack gode gud för soffan...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0